onsdag den 19. januar 2011

Stort til lykke til Natalia 18 år

Min dejlige datter Natalia fylder 18 år i dag. Hun har bedt om at få müslikugler med til sine klassekammerater på HF-kursus på Århus Akademi.  Inspireret af en andens blogs müslikugler (kan ikke huske hvilken?).

Billeder af müslikugler må du og jeg tænke os til, da jeg var så træt i aftes at jeg glemte alt om billeder og Natalia har taget dem med i skole OG der kommer nok ikke nogen retur.

Stort til lykke til min kære datter <3 <3  <3
Du er et skønt menneske, med mange spændende og kloge meninger. Du er sej og vil frem i livet, hvor du ønskes al den held og lykke, der er mulig og umuligt. knus mor
Lånt fra internettet













                                    Morgenmad hjemme og et af gaveønskerne (til Cubarejsen)

6 kommentarer:

  1. Tillykke med din datter :-)Håber i må få en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Kære Lone

    KÆMPE STORT TILLYKKE med datteren. Håber at hun får en uforglemmelig dag.

    SvarSlet
  3. Kære Margith og Madam Bæk
    Tusind tak for løkønskninger;-)
    kh Lone

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke med din smukke datter, Lone! Det lyder meget spændende, at hun skal til Cuba.

    SvarSlet
  5. Tillykke med din datter Lone! Hvem der bare fyldte 18 år ;-)
    Håber I får en god dag!

    SvarSlet
  6. Kære Madame og Lene
    Tak skal I have. Hun har haft en dejlig dag;-)
    Natalia har haft ønske om at komme til Cuba i over 6 år og nu er det endelig muligt. Hun skal afsted med sin fætter lige i starten af sommerferien i 3 uger. Skønt for hende.

    Kh Lone.g
    ps jeg ville nok ikke ønske at jeg var 18 igen, men det kunne være sjovt for et døgn eller to;-)

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone