fredag den 28. januar 2011

Gårsdagens nyheder

Gårsdagens nære nyheder berører os alle. En af de klogeste danske journalister med sit hurtige hoved og velsmurte tunge Tøger Seidenfaden er død. Han var i mange år i stand til at provokere og dupere både sin egen journalist-stand og alle os andre. Man kunne være enig eller uenig med ham, men alle havde en mening om ham. 
Tøger Seidenfaden døde 53 år gammel af modermærkekræft.

I min avis i går stod der at Danmark var en af verdens dårligst lande til at behandle og kurere kræft! Det er vist ikke planen.

En minister går af.. igen igen og igen fra Det Konservative Folkeparti og igen en kvinde! Og ikke pga af sygdom, men pga sin egen og mandens private økonomi. Hvor er politik dog blevet personfikseret (og det er ikke fordi jeg kunne finde på at stemme på hende, men..).

Heldigvis kan vi se lys forude - 

  • dagen er tiltages med 1 time og 23 min
  • det danske herre håndboldlandshold skal spille semifinalekamp mod Spanien i aften 


1 kommentar:

  1. Uanset om det er een man kender personligt eller ej, er det trist når mennesker dør alt for unge.
    Og heldigvis er der lyspunkter forude. Jeg tænder de levende lys på værtshuset senere og senere og jeg er i den grad på i aften til begge semifinaler. Phew, det bliver spændende.

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone