søndag den 16. januar 2011

Avisen er forsinket

Stiften er forsinket, så er der heldigvis noget andet at lave. Jeg har gemt nogle af de 5 stjernede soduko fra de seneste dage, da jeg ikke altid når at løse dem. Det er jo dejligt at hygge sammen med kaffe og ostemad, der er lys i fyrfadsglassene, manden er ude og se badminton-kamp og Natalia sover.

Jeg er blevet afhængig af både mine og andres blogs, så dagens nyheder her skal lige skimmes. Nogle enkelte skal kommenteres og ideer kommer ind i hovedet.


Fra besøget hos Nicola, sikke en duft!

3 kommentarer:

  1. Hygge en søndag morgen:) Det gode ved disse vintermorgener er at der er tid til at inspireres for hvor kan der gå meget tid på internettet når det ene blogbesøg fører et nyt med sig! Rigtig god søndag!

    SvarSlet
  2. Det er ikke noget skønnere end råhygge sådan en søndag. Var lige en tur i skoven med hundene, og nu er der dømt hygge resten af dagen, med film og blog ;-))

    Go' søndag

    SvarSlet
  3. Kære Lisbeth
    Du har så evig ret. Måske er det godt at jeg først er startet nu med at blogge, for der er meget jeg ikke får gjort nu. Men samtidig får jeg lavet noget andet og meget meget hyggeligt;-)

    kh Lone

    Kære Madame
    Godt med en gåtur, det smittede, så jeg har også været ud og gå med kameraet (i snor;-) og fotograferet vandrige vandløb...
    Herom senere.
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone