lørdag den 1. januar 2011

Årets første dag - en solskinsdag

Så er det nye år startet og klar til at blive brugt på både sjov og alvor. Tænk hvor hurtigt det gamle fløj afsted og sikke en masse jeg nåede og sikke en masse der blev glemt og smuttede ud af hukommelsen.
Jeg har tænkt mig lige som sidste år kun at lave det jeg har lyst til og har energi til. Det giver mig mest glæde og så har jeg det bedst fysisk - det skræmmer mig, når jeg oplever hvad jeg ikke kan.

Jeg starter på en frisk og alt er velkommen....

6 kommentarer:

  1. Det er et godt valg du har taget der om kun at lave hvad du har lyst og energi til :-))

    SvarSlet
  2. Hejsa..
    Jeg har netop tilsluttet mig til mængden af faste læser.

    Det er utrolig vigtig, at man tager hensyn til sig selv, og giver sig tid til selvforkælelse. Dermed er det ikke sagt, at man kan slippe for dagens pligter, for det kan man ikke. Men som førtidspensionist har lysten og energien meget at sige for at få hverdagen til at hænge sammen.

    Husk Viljen til at ville - avler evnen til at kunne.

    Ha' nu en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Kære Lone! rigtig godt nytår til dig og din familie, det er så dejligt med din positive indstilling, jeg håber du får et dejligt 2011 og glæder mig til at følge med her:) Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hvor er det dog skønt at få kommentarer fra tre så skønne kvinder, som også ser/ønsker at se det positive i livet. I skal være så velkommen til at være med til at påvirke mit liv - på den lyse måde ;-)
    kh Lone
    ps Madame Bæk, den linie kommer lige med på min forside, håber at det er ok

    SvarSlet
  5. Hej Lone.
    Kloge ord... Rigtig godt nytår.
    Kh osse en Lone :-)

    SvarSlet
  6. Godt nytår Lone...:-)
    Solskin er det også her, både igår og idag...:-o)
    Efter en stormfuld nyttårsaften med vind og regn hylende rundt hushjørnet. Og nu lover de en snefyldt uge igen, men vi holder nok til det også..:-o)
    Iår vil jeg også tage det med ro og nyde lidt mere at arbejde i haven. Jeg havde konstant dårlig samvittighed i fjor, havde planlagt alt for mange ting.Og med gigt i alle lemmer så må jeg indse at jeg har mange dårlige dager hvor jeg ikke kan, selv om jeg vil.
    Så her vil jeg følge dig,lave det jeg har lyst og energi til..:-)

    Fortsat god Søndag fra Lisbeth

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone