mandag den 17. januar 2011

I dag er den mest deprimerende dag på året!?

Dagens nyhed skulle være at I dag er den mest deprimerende dag på året  ifølge en forsker psykolog Cliff Arnall fra universitetet i Cardiff...
- Øh, det fik jeg at vide af min fysioterapeut Tommy, mens jeg lå og blev behandlet. 
Det kunne jeg ikke se:
  • Solen skinnede fra morgenstunden
  • Avisen kom i postkassen i dag - til tiden
  • Jeg skulle til behandling hos Tommy og have hjælp til min nakke
  • Jeg fandt 3 dåser økologiske flåede tomater i Netto til kun 10 kr
    så jeg blev nødt til at slæbe 24 dåser med hjem i min rygsæk
  • mm 
Solen var dog forsvundet da jeg kom ud fra klinikken kl. 14, men alt det andet er superfint. 
Dagen er tiltaget med 44 minutter og det er lunt, sådan omkring 5 grader.

2 kommentarer:

  1. Jaman hvad ved de englændere om det?? Til lykke med dit scoop i Netto!

    SvarSlet
  2. Kære Lavendel
    Du har helt ret, men jeg synes at det var lidt morsomt, da jeg syntes at jeg havde haft en dejlig dag indtil jeg fik beskeden.
    Min søn og hans kæreste fik en ramme med 24 dåser i og jeg har 2 rammer selv, skønt med noget billigt kvalitet...
    kh Lone.g

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone