søndag den 2. januar 2011

Mine to katte

Mens Grisling levede, fik vi to kattekillinger fra Dyreinternatet i Tingskoven , to små nuttede pigekatte. Den ene skulle hedder Babz (sagde vores datter) dertil svarede jeg "så skal den anden hedde Nutte" jævnfør en sketch jeg kan huske fra jeg var yngre Babz og Nutte med Dirch Passer og Judy Gringer. En af de første kommentarer der kom, var "så vil jeg gerne være med, når Allan kalder på kattene ude i haven" BABZ og NUTTE kom ind, der er maad!!! Men det var mig, der kom til at råbe det ud i haven og håbe at ingen af naboerne lyttede med! de kom dog ind begge to, fordi de elsker deres lille portion tun morgen og aften og kan de komme ud og lege igen.
Nutte, vores store jæger

Babz, vores store hyggefis


4 kommentarer:

  1. hehehe, det vil helt sikkert være meget meget sjovere hvis det er din mand der kalder dem ind :-))

    SvarSlet
  2. kære lisbeth
    Jeg venter også på at det sker, men det er mig, der fodre dem, så.... men jeg skal nok sige til.
    kh lone

    SvarSlet
  3. Nåh, hvor er de dejlige, Lone - her er vi store katteelskere og har selv en kat (Sofus) fra et dyreinternat.
    Og Babz og Nutte er da to skønne navne :-) Ja, jeg husker Judy Gringer og Dirch Passer i den sjove sketch ;)

    SvarSlet
  4. Kære Madame
    Ja, der findes skønne katte overalt og jeg kan næsten ikke tænke på vores to små misser Babz og Nutte uden af smile...
    Jeg har planer om en dag at lave et diasshow af mine katte, så kan folk jo selv vælge OM de ønsker at kikke eller ej;-)
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone