torsdag den 13. januar 2011

Det sner igen og det er ingen joke!

Det optøede vand fra hustaget drypper ned igennem nedløbsrøret og sneen daler stille ned fra himlen... Allan er lige kommet hjem fra badminton og fik fejet både indkørslen, havegangen og fortorvet.
Jeg har skrevet om nogle af mine havebøger, taget nogle billeder af aftensmaden, undersøgt om hvordan man tager fotos af stearinlys (det mener jeg at have læst).
Hører en af mine nye lydbøger Æblesmag.

Min mand og datter griner lidt af mig, når jeg lige skal have taget et billede af maden inden vi spiser...
Så fik Allan fundet vores almindelige kamera frem og fik foreviget mig, mens jeg forevigede klatkagerne den anden dag. Lidt morsomt synes jeg....

2 kommentarer:

  1. Hahaha, ja det griber om sig al den fotografering når man blogger :-))

    SvarSlet
  2. ja, jeg ved ikke hvad jeg ligner!

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone