onsdag den 26. januar 2011

Solen kommer i morgen

Jeg fik hængt fuglekugler ud til solsorterne i dag, der gik ikke mange minutter før de var omkring foderstederne. Jeg har 3 i både for- og baghaven, så de har plads til deres territorier og så de ikke slås.
I morgen har de lovet solskin og kulde. 
Jeg skal have besøg af Hummel Gulvservice i morgen for at de skal komme med et tilbud om enten at lægge skakternet vinylgulv i sort og hvid på vores køkkengulv ellers skal det lakeres! Da vi fik huset for 8 år siden, var der næsten 100 år gammel fernis på og alle gulvene blev afhøvlet og blev sæbebehandlet. De øvrige gulve er fortsat pæne men det i køkkenet er bare så plettet og grimt og er ikke til at holde. Så jeg/vi ser frem til en noget lettere rengøring og noget friskt og kønt at se på.

Lidt flere tulipanbilleder fra fotograferingen i dag: 
Jeg prøvede med forskellige indstillinger fik
dette lidt dramatiske billede ud af det




Jeg synes at disse billeder ser lidt sjove ud...






Dette lille maleri er lavet af min gudmors mand Ib i august 1960 og var vådt til min barnedåb! Det er vist nok det eneste i mit liv, der har fulgt mig tæt og jeg holder så meget af billedet

2 kommentarer:

  1. Jah, skønt. Jeg har vist også glemt at den var her i går også, lidt pinligt...
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone