lørdag den 8. januar 2011

Lørdag aften

Nu sidder jeg i sofaen med benene oppe på sofabordet, Babz ligger ved siden af mig og Allan sidder og hygger sig i sin yndlingslænestol og ser et eller andet på sin pc... Jeg blogger og tv'et kører med filmen: 10 things I hate about you Jeg elsker bare at se den film, ungdom og kærlighed med et lille twist..

Vores datter er gået i seng og ryster på hovedet over at vi kan sidde og hygge os sådan her. Vi dog også fået spillet kort og hygget os sammen. 

Jeg faldt lige over disse to blomster fra arkivet fra september.



tilføjet søndag, men det er ikke så sent på sommeren som nærbillederne.

6 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig aften. Dine septemberbilleder er flotte:))

    SvarSlet
  2. Strakss tænker man på sensommerens flotte flor. Hvad er det egentlig for en fætter?

    SvarSlet
  3. Sikke smukke billeder af Tallerkensmækkere. Det bliver skønt når haven igen vågner og vi skal starte forfra.

    SvarSlet
  4. Jeg længes efter forår og sommer, når jeg ser dine smukke billeder. Tallerkensmækkere er en de ting, jeg sår hvert år.

    Sikke en hyggelig lørdag aften, I må have haft. Her hos os holder vi også af at se en god film og at sidde med hver sin computer. God søndag til dig, Lone!

    SvarSlet
  5. Lyder hyggeligt, og jeg glæder mig til synet af tallerkensmækkere i haven igen.
    go søndag
    Annette

    SvarSlet
  6. Kære alle morgenduelige kvinder
    Jeg holder også meget af Tallerkensmækkere og havde 3-4 forskellige sidste år. De er bare så lette og fylder meget. Der kommer et par billeder på bloggen senere i aften af dem, hvor man kan se det meste;-)
    kh lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone