søndag den 23. januar 2011

Min side over læste bøger er nu opdateret

Jeg får læst en masse dejlige bøger og lige nu mangler jeg 50 sider af Paganini kontrakten af Lars Kepler.... det får jeg læst om lidt når jeg ligger under dynen. 
Jeg har også fået skrevet flere kommentarer på siden over bøgerne, men der vil fortsat komme flere.

Solen har skinnet på smukkeste vis det meste af dagen og jeg har næsten ikke været udendørs! pinligt, men har nusset med så meget forskellig her indendørs så som: læst morgenavis, hørt Cafe Hack, ryddet op i skab, læst 200 sider i min bog, set håndboldkamp..... og og

2 kommentarer:

  1. Håndbold er absolut også vigtigt!

    God aften.

    SvarSlet
  2. Hej Ungersvenden
    JA, det er så vigtigt at bogen må lægge sig på bordet med omslaget opad imens;-)
    Kampen blev lidt for spændende, men heldigvis fik de lavet en masse mål til sidst og VANDT....

    Jeg tør næsten ikke tænke på hvad det kan føre til, men de skal først møde Frankrig i finalen, ellers står den vist på klø!
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone