torsdag den 13. januar 2011

Det sner og

I dag er det d. 13. januar, dagen er tiltaget med 33 minutter! og det sner med store luftige snefnug her i Hinnerup. Solsorte og gråspurve pusler om foderkuglerne og spiser af de hjemmelavede foderkugler. 
Natalia skal til sangundervisning hos John om lidt. 
Jeg skal have skrevet ned hvilke bøger jeg har læst sidste år og lavet en liste med omvendt "talrækkefølge", så jeg bare skal skrive den nyeste bog øverst, men alligevel har en fornemmelse af alle de bøger jeg får læst i årets løb.

Busk-tallerkensmækker ved bagtrappen

4 kommentarer:

  1. Hej Lone!
    Her i Skjød sner det ikke :-) jeg har linket til din blog på mit nyeste indlæg. Nu er jeg ved at gøre klar til hvidløgssætning.

    SvarSlet
  2. Her sner det heller ikke ;-) Vi har faktisk utroligt smukt vejr med solskin, men det er da hyggeligt med lidt sne.

    SvarSlet
  3. Hej Lone.....Her er det bare diset og gråt og ligner noget man slet ikke har lyst til at gå ud i.
    Jeg er så spændt på at følge dit hvidløgsprojekt og så må jeg da også lige rose dig for billederne af tlipanerne. De er så skønne.
    Ha en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. Kære Margith
    Herligt og held og lykke med dine hvidløg. De skal bare plantes om en gang i foråret, når de er store og robuste nok til det. Jeg regner med at flytte dem inkl. den klump jord de vokser i...
    kh lone.g

    Kære Lene
    Du er en værre drillepind;-). Du må have et flot lys på denne tid af året (jeg aner det faktisk ikke, har kun været i Spanien sommer og efterår)...
    Jeg fik tjekket den ø, hvor I holdt ferie (glemt navnet pt), det ser også godt ud og måske er der ikke så mange turister andre end ihærdige...
    kh Lone.g

    Kære Annette
    Da jeg læste jeres beskeder, fik jeg endelig kikket ud igen og der var der en tung dis, men heldigvis mildt i vejret.

    Tak for ordene omkring mit tulipanbillede. Det var lidt trist, de faldt allerede efter 3 dage! også den lillebitte buket fra køkkenet. I dag var jeg forbi Fakta og sagde det til en af medarbejderne. Han sagde straks at jeg måtte tage en buket med gratis når jeg gik;-) jeg havde dog købt to buketter og gik derfra med to nye bundter - det kalder jeg service.
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone