tirsdag den 1. marts 2011

Så er det forår

Nu kan vi juble, foråret er her, i hvert fald på papiret. Der er stadigvæk sne og kulde udendørs, nogle steder skulle der være sol i dag, desværre ikke her. 

Heldigvis behøver en gåtur ikke godt vejr, bare ordentlig tøj, så jeg er smuttet om 5 min på en tur på biblioteket, hvor der er nogle reserveringer til mig. Kameraet er også pakket med den nye rem så det ikke hænger tungt på nakken, det kan min nakke hverken lide eller tåle.

Fotoet er taget ud af mit lille kældervindue, det ligner tulipanblade i midten, gør det ikke?

2 kommentarer:

  1. Go' gåtur kære Lone. Håber at de havde npget godt på biblioteket :-)

    Kh - K

    SvarSlet
  2. Hej K
    Jo, de havde noget rigtig godt til mig: lydbogen til den bog jeg skulle læse lige nu, men ikke orker at gå i gang med: Karitas, "Kaos på lærred", så kan jeg evt tage den på min mp3 afspiller og høre den hvor jeg vil! dejligt....
    Jeg skal lige have kikket fotos igennem og evt bruge nogle af dem her på bloggen.
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone