torsdag den 10. marts 2011

Bedene er gødet

Jeg fik gødet mine roser i mandags og spredt lidt gødning overalt i bedene, da meteologerne forudså at det ville blive regnvejr og sikke de havde ret. Nu fryder jeg mig, sneen er stort set væk overalt og de blade jeg fik revet sammen fik jeg kørt til kompostbunken inden regnen - de var tunge nok i forvejen. 
Jeg har set en enkelt gul krokus, som jeg satte for ca 4 år siden, den står pt alene oppe af en sydvendt mur, men der vil komme masser af dem her i foråret og i år skal der bare tages billeder....

Jeg var et smut hos lægen i morgen - langt før min normale Lonetid -, blev kørt af Allan derhen og gik hjem i blæst og regn og her om en halv time skal jeg ud igen i regnen, denne gang til min fysioterapeut inde i Aarhus og igen til aften skal jeg til spansk, så der bliver ikke ret lang tid til at slappe af her hjemme, men det er rart at mærke vandet og vinden i kinderne.



Alle foto er fra 2010, desværre ikke fra i år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone