lørdag den 19. marts 2011

Hjemme igen

Så jeg hjemme igen efter en dejlig uge i Norge sammen med nogle gode gamle venner og nogle få børn. Vi var som oftest i Wadahl storhytte, ca 3 timers kørsel fra Oslo. De andre fik stået på ski og jeg fik gået nogle ture og vi fik hygget os sammen om aftenen.

Ulrik og sønnerne Joakim og Peter vildt ned ad hotelbakken

Mette, Ulrik og Peter foran vores hytte en kold vinterdag
Jeg lover at der kommer flere ord i morgen, men nu er jeg træt efter 12 timers transport og har lige hjulpet Natalia med at få det sidste i orden inden Allan kørte hende til toget, fordi hun er nu på vej til syd-Spanien....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone