torsdag den 10. marts 2011

Mit køkkengulv, hulk hulk

Allan har arbejdet hjemme i dag og ved middagstid flyttede vi sammen komfur, spisebord og bænk tilbage i køkkenet - det hele blev løftet, så de tunge ting ikke skrabede hen over gulvet. Det pyntede på rummet og så kunne jeg tage afsted. Et par timer bagefter kom der en sms at Allan havde flyttet vores skabsfryser alene! og han havde fået ridset 4 store huller efter fødderne på fryseren PÅ DET HELT NYE VINYLGULV.... han var selvfølgelig ulykkelig, men hvad gør vi! jeg er både vred og ulykkelig, men hvad kan det hjælpe. Jeg tror at han fra gulvfirmaet kommer i morgen og ser på gulvet... 
jeg ved ikke hvad jeg skal skrive mere....

5 kommentarer:

  1. Ja, det er sku´ da lige til at tude over - om det hjælper eller ej :-(
    Føler med jer.

    SvarSlet
  2. Uffda, det var ikke noe kjekt! Stakkars dere! Håper det kan ordnes! Lykke til:) Cathrine

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare øv! Du må sætte din lid til gulvmanden. Han har sikkert en løsning.

    Hilse Ina

    SvarSlet
  4. Præcis det samme nummer lavede jeg engang. Da boede vi til leje, så det var en streg i regningen, for det kunne ikke lappes hos os.

    Du er nok mere heldig.

    SvarSlet
  5. Kære alle fire
    tak for kommentarerne, jeg vender tilbage når jeg ved noget mere. Der er nok kun en mulighed og det er at lægge gulvet om! og som Allan siger "trøstende vist for sig selv" det er kun penge.. .
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone