lørdag den 26. marts 2011

Solnedgang, små nye kalve og græsser

Et lille smut ind til Aarhus for at mødes med Preben, K's mand. Han kom med græsser til mig og vi byttede lidt kæmpestenbræk, erantis, blå skilla og lidt jordbærplanter, herligt. 
På vej til Aarhus havde jeg sønnen med og hans venner, hyggeligt selskab. Ved Søftendalen var der kommet 2 små kalve, som jeg ikke har set før. Hjemturen foregik med en mørkeblå himmel, med "sorte" skyer og rød baggrund. Desværre havde jeg ikke kamera med, men hvor var det smukt. 

Nu sidder jeg i sofaen dødtræt, skal snart i seng og så skal jeg sove en time mindre! gid de dog ville droppe den sommertid. Alle bliver forvirrede, dyrene, vi mennesker og har det mon et formål mere, jeg tror det ikke.

Min datter kom sent i aftes hjem fra Sevilla i Spanien. Hun har købt noget sødt sommertøj dernede og så er det købt i en H&M, tænk at det er muligt... Jeg skrev en sms til hende dagen før hun skulle hjemad, tag sladderbladet Hola med hjem og så viser det sig at hun troede at jeg lavede sjov med hende, men jeg ville jo have haft det! men hun havde det ikke med hjem.... trist

4 kommentarer:

  1. Kære Lone.

    Håber at græsserne har klaret transporten hjem til dig.

    Helt ærligt, hvorfor kan de kære unger ikke bare gøre som man beder dem om?? Tænker på dit blad.

    Knus - K

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse om Søftendalen.
    Får hjemve! Godt jeg snart, ganske snart, skal hjem på visit til Moar og far! :-)

    SvarSlet
  3. Du har ret Hola er et rigtigt sladderblad, men med fine billeder ;-) Nu fik vi jo set Granada, Sevilla kunne jeg også godt tænke mig at besøge.

    SvarSlet
  4. Kære alle tre
    Ja, tænk at hun kunne tro at jeg bare lavede en spøg..
    Dejligt at du kommer hjem til Hinnerup, det bliver spændende at høre mere;-)

    kh Lone.g

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone