mandag den 28. marts 2011

Nye fotos øverst på min blog

Jeg nyder at kikke på min blogs nye udseende, men måske er jeg den eneste, der har set det og nyder blomsterne. Jeg håber at få taget mange smukke billeder af roser i år, da jeg er faldet til patten og i år vil jeg sprøjte for div ifølge Claus Dalby og han har om nogle, så smukke roser og de er kæmpe store og uden utøj, svamp mm. 

Jeg har kun være lidt i haven i dag, "høstet" nogle erantis til andre bloggere (der er stadigvæk maange). Været til kaffeslapperas hos naboen og nydt det, men hvor er jeg træt. Så i morgen står den på havehygge og nussen og et lille møde i havekredsen i morgen aften. 

Sad i drivhuset sammen med gemalen, som havde lavet kaffe til os og nød solen sidste stråler og fik læst Stiften og løst lidt soduko. Nu sidder jeg og ser "Fornyet mistanke" og så er der dømt dyner.. 

Håber at I andre får nydt solen og haven og og og 
Jeg såede Ipomea for nogle dage siden og i morgen skal prikles om, da de vokser som ukrudt og er for mange i hver potte. 

Lidt hindbær fra januar

Friskt, kun et par dage gammelt

8 kommentarer:

  1. Hej Lone Billederne med forårstegn er dejlige og det er klart du nyder det. Det er skønt at kunne komme i haven når vejret er så dejligt og det pibler op:)

    SvarSlet
  2. Kære Lone,

    Nej - du er ikke den eneste; jeg havde godt lagt mærke til din nye fine header! Lyder dejligt med kaffe og læsning af Stiften (endnu engang får jeg lidt hjemve!).

    Mange solskinshilsner fra Istanbul

    SvarSlet
  3. Dear Tongchen
    Yes I´m danish and living in Denmark. As you can see, I´m loving flowers and everything that grows in the soil. I will look into your blog later today;-)

    Kære Lisbeth
    ja, det er bare en skøn tid og det bliver bare bedre dag for dag

    Kære Eva
    Ja, der kommer forår overalt, både på bloggene og i vores hjerter. I er vel længere henne end forår hos dig? har endnu ikke være i Istanbul

    kh Lone

    SvarSlet
  4. Fine forårsbilleder :)

    Også et flot billede af krokus på dit indlæg i går.

    Hilsen Ulla

    SvarSlet
  5. Skønne billeder at lune sig ved, for vinden er voldsom kold i dag.

    Og tusinde tak, kære Lone. Hinnerup-erantis er for ½ time siden flyttet ind i vores midtsjællandske have. 3 steder blev det til - og tro mig, de sætter allerede dejlige farveklatter derude. Der var rigtig, rigtig mange, når man, helt forsigtigt, pillede klumpen fra hinanden i mindre portioner. Jeg pillede, min mand lavede huller. De var fine og stadig fugtige, så det skal nok gå godt. Det er så fint, intet er bedre end planter med historie.

    Og så var der faktisk også en lille Hinnerupsk(?) regnorm med i pakken. Levende og alt. Jeg blev bare straks helt bekymret for hans familie, der er jo langt hjem og alt muligt.

    Tak igen for din gavmildhed.

    Erantis-hilsner
    Anne Mette K

    SvarSlet
  6. Kære Lone.
    Så er Hinnerup-erantis også landet i den koldingensiske muld, heldigvis var der ingen fra regnormefamilien i min pakke!! (Jeg ser tydeligt den trætte orm på vej hjemad...)

    Tusind tak fordi du havde ulejligheden med at sende, jeg skal nok passe godt på dem og sende dig en kærlig tanke hvert forår, når de dukker op igen og igen :o)

    Flere erantishilsner fra fru friis

    SvarSlet
  7. Kære Lone.

    Det er jo det rene forår, som du viser. Nu kan det vist ikke vare så længe før varmen også viser sig fra sin pæne side.

    Ha' en dejlig aften

    Knus - K

    SvarSlet
  8. Kære Anne Mette og Jette
    Det glæder mig at I kan bruge dem og at det gik så fint med posten at få sendt dem. Jeg giver lige besked min min regnormefamilie at sønnen er flyttet til Midtsjælland og har det godt;-)
    Det var ved at være lidt for sjovt henne på posthuset. Det viste sig at der havde forvildet sig en tusch til whiteboard i skuffen og jeg opdagede det da postdamen satte frimærker på at hun gned Anne Mettes efternavn og adresse af samtidigt!! så måtte jeg lige ringe hjem til gemalen og få ham til at gentage adresse mm.... tænk hvis pakken var nået at blive sendt og så kom retur til mig, fordi min adresse kunne læses! syg form for humor - nu er den tusch smidt ud.

    Kære K
    Du sprede heldigvis også masser af forår;-), vi må snakkes ved i morgen

    Rigtig god nat til jer alle tre
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone