onsdag den 17. november 2010

Ih hvor det driller

Nu har jeg lavet en del sider, hvor jeg regner med at kunne fylde ud med bla forskellige madopskrifter og ikke bare én opskrift.... jeg kan altså ikke forstå det iihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Jeg kan indsætte flere indlæg på "dagbog haven mm", så hvis bloggen ser mærkelig ud, så er det fordi jeg forsøger mig frem...

Nu gider jeg ikke mere, holder en pause og tager til aquajogging oppe i svømmehallen og bruger lidt energi på den gode måde.

2 kommentarer:

  1. Hej Lone!
    Det skall bli riktigt spännande att följa ditt trädgårdsrum kantat av bok. Modigt av er att sätta igång med ett så stort projekt. Själv har jag alltid lite beslutsångest när det gäller att utöka rabatter och så ...
    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  2. Hej Ruben, jeg håber også at det nye rum bliver rigtig godt og at vi kommer til at bruge det allerede næste sommer og får lidt læ for vinden.

    Vi har mange projekter og det bliver spændende at få lavet flere af dem.

    Jeg glæder mig også til at følge din blog;-)

    mange havehilsner lone.g

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone