søndag den 14. november 2010

Bøgehæk cirklen er der!

Allan har været i gang med at grave rende og sætte bøgeplanter i en spand med vand og har været ude hele dagen  i regnvejr og lavet bøgehæk cirklen jubiiiiiii.....
 
Allan på knæ i svigerfars gamle "smukke" jakke.
Bøgehæk cirklen set fra bagdøren, haven ser helt anderledes ud.


Desværre fik jeg ikke taget billeder at den sidste time, hvor han arbejdede i mørke og vistnok i tørvejr med en stærk stærk lampe og lige nu her kl. 18.03 har han sat sig i sin yndlingslænestol træt og mat med ordene "nu er den ged barberet"... jeg skal bare lige have sat de andre hække langs terrassen.

Herligt, jeg skulle bare fjerne en portion bredbladet persille, 30 porre, purløg og en bronzefennikel - så han kunne komme til. Så kan jeg starte på at putte flis på i morgen og få toppen af sækken taget af....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone