søndag den 12. december 2010

Udendørs oprydning

Jeg har lige fjernet alle mine urtepotter af plast, spande mm, som stod udenfor under sneen og rodede. 
Nu er alt tømt for sne og sat ind i 3. udhus, fliserne er fejet og det ser rigtig godt ud.... det har pint mig i snart en måned, hvor det dog letter på den dårlige samvittighed.

Jeg fik da også lige tænkt mig lidt om, da isen stod 10 cm op af den ene regnvandstønde, heldigvis kunne jeg skubbe lidt til den, så der måtte være fri vand... hvad gør en klog? - løsner metalkraven som holder plastikslangen fast til tønden og heldigvis lykkedes det jeg havde tænkt mig... vandet fossede ud. Desværre direkte ud i hønsegården, så hønsene fik et lille brusebad, men det er bedre end regnvandstønden revner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone