tirsdag den 21. december 2010

Havevejr til billeder

Det er koldt og hvidt derude. I morges - 13,5 frost, midt på dagen steg temperaturen til - 7 grader og igen her sidst på aftenen - 16,5 grader.

Jeg var et smut ude i haven for at tage et par billeder uden handsker (jeg mente ikke at det var nødvendigt!?), nøj hvor var det koldt. 

Smedejerns-kræmmerhus købt ved det sidste julemarked på Clausholm Slot fyldt med æbler og foderkugler til fuglene.
Julepynt til hoveddøren, jeg synes at den er smuk og enkel. Købt hos Furierne ved julemarkedet der.

2 kommentarer:

  1. Hej du!

    Hyggelig blog, og melder mig som fast læser :O) Jeg smilede lidt af at du var ude og tage billeder i frosvejret igår, jeg lavede præcis samme nummer! Jeg skulle lige hænge en flettet pile- foderhus op til fuglene som jeg fik af min mor i lørdags, nøøøøjjj...klapre klapre, mine fingre kunne næsten ikke trykke knappen ned på kameraet, men lidt billeder blev det da til...
    Kik forbi på min blog, den er knap 14 dage gammel (!!) men er godt igang hver dag.
    Ansigtet bag bloggen er mig, 32 årig MOR til tre rappe rollinger på hhv 10 mdr, 4 år og 6 år, dagplejer (udd. maler) kreativ, elsker snobrødshygge, havearbejde friluft og vind i håret, og så maler og sælger jeg mine finurlige malerier der bærer titlen "Troldestreger".

    Ps. SMUK krans på din dør!!

    Hej fra Rikke.

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Dejligt med en hilsen. Hvor er vi fjollede at vi absolut skal ud og fotografere når det er så isnende koldt!
    Jeg smutter lige forbi din blog og kikker. Jeg er meget imponeret over at du har energi til blog med så små børn... men det fandtes jo heller ikke da mine var små, der er nu 18 og 20 år.

    Ja, jeg er også meget glad for kransen, enkelt og smuk, den får vist også lov til at hænge til langt ud på foråret.
    mange julehilsner Lone.g

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone