lørdag den 25. december 2010

En slags selvportræt

Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Det er nu ikke så meget man ser til dig Lone, men det er et fint portræt:) Jeg kan vidst lige nå at ønske dig glædelig jul. Jeg har ikke været så flittig til at kommentere på det seneste, men nu er der lidt luft til at surfe lidt, ha en forsat dejlig jul:o)

    SvarSlet
  2. Sikke et flot billede - dejlig virkning at se dig spejlet i kuglen :-)
    Og glædelig jul!

    SvarSlet
  3. Kære Lisbeth og Madame
    Tak for hilsnen. Dem med billedet i kuglen var lidt af en tilfældighed. Jeg tog billeder af noget af det andet julepynt og så var der en kugle lige foran mig og den blev også foreviget. Det var først da jeg kikkede på billederne på computeren at jeg opdagede jeg var med på billedet og i hel figur. Men det må da prøves med en anden farve kugle inden de gemmes væk for i år ;-)


    Det er lidt svært at få "tid" til at kikke på andres blogge og skrevet på dem, kender det godt Lisbeth. Jeg regner med at jeg får gjort en del mere ud af det næste år, "man" skal jo kravle før man kan gå.

    Rigtig glædelig jul til jer begge og rigtig god bloggerjul
    lone.g

    SvarSlet
  4. Skønne skønne billeder du har vist i de seneste indlæg. Selvpotrættet er herligt. Den gamle og nye julepynt ligeså. Nutte som sidder og overvejer fuglefangsten og fuglenes foderautomat, helt vidunderlige.
    Ha en fortsat dejlig bagjul :-)

    SvarSlet
  5. Fint selvportræt Lone...:-o)
    Og flot pyntet juletræ.
    Tænk hvor man har aset og maset og så er julen over allerede. (imorgen!)
    Ihvertfald for alle dem der skal på arbejde.
    Har det ikke gået ekstra hurtig iår, er vi ikke blevet lidt snydt, med 1. og 2.juledag på en lørdag og en søndag..:-o)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Ja, hvor er julen fløjet afsted. Heldigvis har jeg også haft tid til at lege lidt med min datters kamera både ude og inde.
    Men det er imponerende at man kan bruge SÅ lang tid på at fotografere....
    Rigtig god bagjul til jer også ;-)
    kh lone.g

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone