lørdag den 28. maj 2011

Krukkestøbning

Jeg har været på krukkestøbningskursus hos Tove og Frank. Herlig dag, dog lidt lang tid (for mig) ialt 6 timer. Sikke jeg/vi fik lavet krukker, både af gipsforme, skraldespande, lampetoppe, træreol, frugtkasse mm. Inger skulle have været med mig, men måtte desværre melde afbud i sidste øjeblik, trist. 
På tirsdag skal det hele ud af formene og hjem til brug i haven.

Lidt indtryk fra dagen:

Tove til venstre introducerer kursisterne inden vi går i gang

Sesse og Evy


3 ens firkantede krukker lavet i en gammel reol
Et bredt udsnit af dagens produktion, nederst til venstre er fuglebadet
Bjæffe i armene på Tove
Min kæmpe metalskål og to Ikea skraldespande med fyld,
det bliver spændende at se dem, når de kommer ud af skålene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone