torsdag den 26. maj 2011

Fødselsdag i går

Ja, så er jeg blevet et år ældre. Flaget var oppe i flagstangen, det havde Allan ordnet inden han tog af sted kl 7 på cykel til arbejdet!
Min kære nabo Elin kom over i dag og fortalte at de var blevet bedsteforældre i går, netop på min fødselsdag og de var så glade for at flaget var oppe. Hun spurgte også hvordan det var at være født d. 25. maj, øh godt og så er man tvilling, herligt.

I dag har begge mine børn været til skriftlig matematikeksamen og det skulle været gået godt. Jeg har været i haven og lavet to store krukker kønnere, men måtte lige ind pga lidt regnvejr.



Nu er jeg dødtræt, sidder og hænger i sofaen og Allan laver Andrés computer. Jeg fik lånt den nyeste bog af Camilla Läckberg "fyrmesteren", har kun fået læst lidt i den i dag, så jeg skal vist tidligt i seng og læse lidt;-)

Jeg har fået lavet mine "upsidedown" tomatplanter og har taget billeder, det må blive i morgen....

6 kommentarer:

  1. Tillykke!

    Tag dig tid til at nyde romanen...

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen i går. Du er sikkert blevet godt forkælet:-)

    Har kigget efter dig på MSN :-)

    Knus - K

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke og god fornøjelse med Läckberg! ;o)

    SvarSlet
  4. Tusind tak alle tre. Jo, jeg havde en dejlig dag og heldigvis havevejr...
    kh Lone

    SvarSlet
  5. Hej Lone...jeg ser lige at du fyldte år den anden dag....stort tillykke med det :-)))
    Rie fra BD

    SvarSlet
  6. Ej, altså, det ser jeg så først nu. Men herfra et forsinket tillykke fra mig også - dejligt at du blev fejret lige fra morgenstunden.

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone