onsdag den 31. august 2011

Hyggelig dag i byen

Det er Aarhus festuge. Hyggelig dag i byen! sushi fra Soya med Natalia ved Åen og Skvulp på scenen på Klostertorv (Daniel og sit band), herlig sømandsmusik med en twist og lige så godt en biltur med Janus og Mie hjemad. Så nu er der dømt terrasse med gin og tonic, kaffe og citronmåne fra Emmerys. Kameraet har været i brug og nu skal jeg kikke billeder.... 
Mine ben er bare så trætte. I søndags opdagede jeg at aftenerne kan være kølige, når man vandrer rundt i byen. Så påklædningen var i tip top, min efterårsstøvler er taget brug og med sokker i. Langærmet t-shirt og min lækre frakke fra min yndlingsdesigner Bitte Kai Rand. Hendes tøj kan jeg bare lige springe i og så sidder det som om det er lavet helt specielt til mig. Det har jeg aldrig prøvet før og har prøvet tøj i uhyggelig mange butikker og næsten aldrig fundet lige det, der var mig. Det kan jeg nu. Jeg var også lige et smut forbi hendes butik i Guldsmedegade og fandt også lige den skjorte som jeg søgte. En hvid klassisk skjorte, et par sorte bukser, en hippiagtig top og den skønneste trøjevest til mine kolde aftener på terrassen mm. Hvor bliver det lækkert at blive klædt på og så i en så lækker kvalitet. 

Maleri på Storetorv, som har overlevet regnvejret flere gange

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone