mandag den 22. august 2011

Dejlig mandag

Sikke en dejlig start på ugen. Har fået klippet bøgehækken ud til vejen færdig og den ser bare flot ud (jeg giver mig selv lige et stort klap på skulderen, den blev nogenlunde lige ovenpå og jeg fik ikke skåret ledningen over). Det meste af græsplænen er slået og kommet ned i en normal højde, det ser skønt ud! 
Har været på pigetur med Natalia på Victorias skønhedsklinik til luksus ansigtsbehandling gennem sweetdeal.dk, uhm... spist salat med kylling mm på Cafe Svej, hygge hos min storebror og er nu hjemme på terrassen med misserne. Lækker dag....


6 kommentarer:

  1. Skønt når man kan læne sig tilbage, og være tilfreds med det man har nået :-)

    Sådan en pigetur er nu heller ikke så dårligt ;-)

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at bevise at man godt kan selv og også være tilfreds med det.

    Dejlig dag med forkælelse, det var da skønt for dig.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en super dag, og tænk at du selv kunne klippe hækken, det var flot.
    Jeg har selv slået græs i dag, det plejer manden at gøre, men han var syg, så er det jo godt, man kan selv :-)

    SvarSlet
  4. Lyder som en pragtfuld dag i godt selskab... ;o)

    SvarSlet
  5. Kære alle
    Ja, man kan lære en gammel hun(d) nye tricks... det har bare taget mange år!
    godt at du også har lært at slå græs, hønseballehaven! respekt. Ja det kan vi også lære, også uden at køre evt strømledningen over. Jeg stod på en gammel havebænk da toppen skulle rettet til på hækken, det gør jeg også næste gang.
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone