mandag den 22. november 2010

http://loneskager.blogspot.com/

Nu har jeg kæmpet med at sætte madopskrifter på denne haveblog og det lykkes IKKE rigtigt. Så tidligt i morges fik jeg den gode ide at lave en NY blog om mine mad- og kageopskrifter. Det vil løse flere "problemer"; jeg skal ikke slås med at finde ud af hvordan det skal lykkes for mig at navngive siderne ordentligt; der kommer ikke jord i køkkenet!; 
der bliver masser af plads til mange nye og gamle opskrifter, som jeg alligevel havde tænkt mig at samle samen og min datter har for nyligt spurgt mig om jeg ikke ville samle alle mine gode opskrifter - hun er nu også rigtig god til at finde nye opskrifter på internettet og de er velsmagende!

2 kommentarer:

  1. Ja, så bliver jeg fri for at tænke mere på det OG kan kan kommer videre.
    kh Lone.g

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone