søndag den 21. november 2010

Dagens bøgehække

 
Jeg glemte at få taget billeder af de nye hække i går. Det er lidt sjovt at jeg "altid" først kommer i tanke om det når det er blevet mørkt... Men det kommer vel med øvelsen og så er jeg heldig at Natalias kamera er hjemme og lige til at bruge, det tager meget bedre billeder end det lille sølvfarvede. Jeg tror at jeg sætter et spejlreflekskamera på min ønskeseddel ;-)

I går glemte jeg at skrive at jeg også var på julemarked på Friskolen i Hinnerup, hvor jeg var sammen  med Natalia. Traditionen tro fandt jeg årets juletræ og i år har de sådan en "tønde" med net, så træet er lettere at transportere, det blev et træ på over 2 m, flot formet og til kun 140 kr incl net! Det kommer ud og stå i haven en af dagene og så inden på søndag kommer Allan lys på og så kan det stå og hygge og pynte i den mørke december måned. Det bliver diskret pyntet til modsat lys-showet i Fredensgade fra kl 20 d. 30. december og året ud.

Natalia fik lavet en dekoration med kalenderlys, snart en tradition på over 10 år, hun var dog ikke helt tilfreds med årets udgave, men den er sød og enkel. Da hun var lille blev den kaldt for en juledepression, så den kommer også frem hver år! med et stort smil på læberne.
Årets juledekoration og Furiens fyrfadsstager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone