tirsdag den 14. juni 2011

Højbede

Så er haven igen i gang med at forandre sig. For en uge siden købte vi pallerammer, som Allan fik givet sort træbeskyttelse. Nogle af dem er plantet til med artiskok, salater, grønkål, forskellige squashplanter fra Mie. Jeg har også fået sået lidt rucola, radiser og dild mellem rækkerne. Lidt blomster er sat i kanterne.
Kasserne er flyttet rundt for at visualisere, hvor de står bedst. Det bliver bare bedre og bedre, jeg får taget et par billeder om lidt, så kommer de med her på blokken. 
Klematisserne blomstrer i det små, ja, en stor nydelse. Jeg har fortsat mange planter, der skal plantes ud, hvor skal de dog stå, det aner jeg ikke. Der bliver givet blomster væk til højre og venstre. Om et par uger skal jeg mødes med blomsterdalen, så kommer jeg nok af med flere blomster. Herligt! Jeg kan ikke lide at smide blomster ud, men det kender I nok!

2 kommentarer:

  1. Der er ikke noget værre end at smide planter ud...!! Så er det jo herligt når nogen gider aftage. Glæder mig til foto :o)

    SvarSlet
  2. jeg var nødt til at vente, da Allan samlede "de ikke tilplantede pallerammer" sammen, da han slog græs. I dag mangler der kun et sæt, så nu kommer billedet;-..)
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone