mandag den 5. september 2011

De sidste brombær og mosfjernelse

Jeg har fået plukket i bund med brombær, der var desværre ikke så mange tilbage. De store og smukke ligger på jorden og bliver til dyreføde, næste år skal jeg noget tidligere ud, men der sker jo heller ikke det med skilsmisse hvert år... Så næste år har jeg nok mere energi!

Jeg har bearbejdet græsplænen i forhaven, der var overfyldt med mos med en ny Texas MPC 1200 mosfjerner og plænelufter

Den gamle er kasseret, da den ikke kunne tåle mosten og heldigvis havde de den igen i Bilka igen! Nu har jeg fjernet mange trillebøre med mos, som hønsene har fået at lege med. I aftes inden regnvejret blev der strøet græsfrø ud over hele plænen, så den skal nok blive flot igen. Dette monstrum ligner en lille græsslåningsmaskine og kører på el. Larmer ikke ret meget og gør et kæmpe arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone