fredag den 24. december 2010

Kalendergaver III

Jeg glemte jo at skrive at dagens kalendergave var tre flotte bordeauxfarvede fløjlspuder. Der kommer et billeder i morgen, de passer perfekt til sofaen OG jeg skal have ud af Inger, hvor de er købt, så jeg kan få købt 3 nye. De er også skønne at lægge hovedet på og sove! det er prøvet her i eftermiddags.

Jeg har haft en dejlig juleaften, det håber jeg også at I andre har haft. Nu er jeg træt og sidder og putter i sofaen sammen med Allan, ungerne er gået i seng. Ernesto har lige spist en portion kartofler og sovs, så nu tror jeg at han kan sove roligt uden af blive sulten.

ps vi ser Anders Matthesen, herlig godnat-underholdning....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone