onsdag den 21. september 2011

Havearbejde

I weekenden var jeg så heldig at have besøg af Annette og Marc fra Holland. Vi nåede både at feste, hygge og være i haven. Æbletræet med de kedelige æbler havde jeg halvvejs fjernet og forinden plukkes 4 store kasser med æbler til most, de er for kedelige at spise. Marc gik igang med saven og nu står der kun en stub, grenene er båret ud til indkørslen og ih hvor har det pyntet og givet lys i den del af haven. 


Vi fik fjernet en masse ukrudt og flere æbler på græsplænen, en jernbanesvelle og græsset blev slået af Marc. Hvor er det herligt med 3 mands arbejde i haven, det ville have taget mig mange mange timer at lave alene og så fik vi snakket en masse. 


Billederne må vente, da jeg har fået en ny mac og mapper er noget rod endnu!

2 kommentarer:

  1. Hej Lone
    Hvor var det dejligt, at du fik lidt hjælp i haven. Skønt med frivilligt arbejde :-)

    SvarSlet
  2. Kære Høneballehaven
    Ja, og det var så hyggeligt! vi fik snakket en masse imen. Du kender jo det med gamle veninder...
    kh Lone

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone