fredag den 26. august 2011

Energi

Hyacinth primula


I dag har jeg været i haven i ½ time i dag og lavet andet end at slå græs og klippe hæk;-) Det betyder at der nu for første gang i 5 uger er blevet fjernet noget ukrudt blandt alle de smukke blomster i det nyeste bed. Heldigvis er de plantet nogenlunde tæt og det var ikke de store mængder. Jeg fandt dog nogle småbitte dræbersnegle unger og de blev til hønsefoder. 

Kaprifolia i flammefarver
Nu varer det ikke så længe endnu før jeg bliver ejer af et lækkert kamera Nikon D7000 med en linse 18-205, så det skulle blive muligt at tage endnu flere nærbilleder af blomsterhovederne, brombær, jordbær, hønsene, blåbær, sommerblomster og stauder. Det var egentlig et Nikon D90 der stod på ønskesedlen, men det er udgået og D7000 er erstatningen for det, men til betydelig flere penge og det skulle være endnu bedre..... Jeg glæder mig, jeg glæder mig... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone