mandag den 4. juli 2011

Roser i skønne farver

Nu har jeg været ud med det gamle kamera, som kun er en brøkdel så godt som Natalias lækre kamera, der er på ferie i Cuba! Jeg elsker bare roser og endnu mere siden jeg kom i Ingers kolonihave, som bare er fyldt med de skønneste duftende roser i alle størrelser, overvejende kæmpestore, og farver. 
Sidste efterår fik jeg købt 3 roser 'Barbra Streisand' hos Knud Pedersens Planteskole i Harlev og i år er de kommet frem med de smukkeste tykbladede fløjlsagtige lilla roser. Rosen faldt jeg spontant for forrige år samme sted og kunne ikke helt huske navnet og ledte efter rosen blandt tusindvis af andre smukke roser. Heldigvis havde jeg Inger med og hun fandt den, lige da jeg var ved at opgive det! heldigvis var det muligt at bestille rosen som jeg fik i oktober sidste år og fik i jorden inden frosten og de overlevede den hårde vinter. 







Billederne er taget i fredags, lige efter de 25 mm regn, derfor de store regndråber på bladene

1 kommentar:

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone