mandag den 5. december 2016

Rose Barbara Streisand

De smukke roser jeg har på hovedet af min blog havde jeg i haven for nogle år siden og fotos er taget efter lidt regnvejr. Jeg flyttede dem, da jeg fik min ny støjskæm og det vist ikke helt så godt, så nu jeg have bestilt et par nye til levering i foråret fra Knud Pedersens Planteskole. Måske skulle jeg ringe til dem i dag og få dem inden frosten helt sætter sig fast og intet bliver muligt...
Jubii, jeg kan hente 3 stk i morgen, så er de klar til næste år. Fantastisk.






2 kommentarer:

  1. God idé at plante roserne nu, så har de bedre tid til at få fat, så du kan glæde dig over blomsterne til sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, glæder mig også.
      Tak for kommentaren

      Slet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone