fredag den 29. oktober 2010

Spireaerne skal graves op i dag

Så vil jeg forsøge at fjerne nogle af hækplanterne. De har stået i snart 6 år, så jeg er meget spændt over om jeg kan få dem op af jorden eller om rødderne er blevet alt for store og stærke. Det er vist det bedste at gøre i dette grå efterårsvejr.

150 bøgehækplanter er bestilt over nettet og 2 m3 groft naturflis til levering, så det er med at komme igang.

Inger fandt tilfældigt i min "Drømmehaver I" af Claus Dalby, billeder af vores kommende cirkel af bøgehæk til hyggerum i baghaven, se s.96. Det er ganske dejligt at se hvordan det kan se ud. Allan og jeg har været i gang med to pinde og et snor imellem, for at finde ud af hvordan og hvor bøgeringe kan være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone