lørdag den 1. december 2012

1. december

Så har jeg solgt for 13300 kr siden 1. november... både bøger, tøj, møbler mm... Dejligt at ryddet ud af alt det overflødige.. Jeg kommer med en opdateret liste over bøger senere.. I dag har jeg lige solgt "Hyggen" til en mormor, som skulle i skoven og læse den for sine børnebørn og hygge..


Fotoet er fra åbningen af lysgade på Fredensgade som er traditionen i min lille by. Hinnerup garden gik gennem gaden og alle lysene i husene blev tændt efter et enkelt fyrværkeri kl. 20 og sikke en masse mennesker, der var tilstede... nok flere end tidligere..
Så kommer året mest travle måned i min lille gade, masser af biler, der kører forbi for at komme en tur igennem den mest lysende gade i december..
Jeg skal også have sat lys på juletræet, som indtil videre står udendørs og pynter.. så det er klar til i eftermiddagens mørke..

Jeg nyder julemåneden på alle måder...

2 kommentarer:

  1. Skøn stemning du foreviger med din foto :-)

    SvarSlet
  2. Fint billede.
    Tillykke med det gode salg.
    Ha´ en dejlig dag.

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone