søndag den 19. februar 2012

Søndag og salsa

Jah, igen er det søndag og søndag er salsadag i Stakladen.

Og denne gang mødte jeg nogle fra mit faste hold om mandagen. Herligt at mødes med nogle fra mit lille hold og hyggeligt at blive genkendt og genkende nogle. Salsaen har bare gjort mit liv rigt og fuld af skønne oplevelser. Pulsen kommer op, får mødt en masse skønne mennesker i alle aldre, hvis lidenskab er latinamerikansk dans i alle afskygninger. Heldigvis er holdene delt op i forskellige begyndere, letøvede og øvede og det er fantastisk at se dem på de mere dygtige hold danse. Det ser så let ud! og når man (=jeg) hvor svært det er, så er det bare en nydelse at se på og nogle gange er jeg så heldig at komme ud og danse med nogle af dem og blive ført perfekt rundt på gulvet.... Ja salsa rocks!

En dag skal jeg have taget billeder af mine dansesko. Det er vist allerede blevet til 5 par til de forskellige danse, jeg forklarer senere.

Nu sidder jeg med fødderne oppe på bordet hjemme i stuen og slapper af. Omklædt fra det fine dansetøj til mit almindelige og afslappende kluns.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone