lørdag den 18. februar 2012

Kunstudstilling i Aars

Jeg har været så heldig at blive inviteret på kunstudstilling "Tidens kunst" i Aars
Der var over 120 stande med kunst i alle afskygninger: bla malerier malet med forskellige slags maling, fotografier, figurer, glas, keramik og smykker. Sikken en masse spændende mennesker med farverige interesser. 


Jeg fik købt et smuk maleri af Preben Frydkjær som kommer her hjem med det på tirsdag til en lækker gang sushi. Et smuk rødt glasfad med lidt sort i kom også med hjem i tasken og nogle flotte fotos af blomster, iskrystaller af Gitte Vinther, som også solgte de smukkeste fotos af vanddråber i flotte rammer og passe partout. Sikke en inspiration for mig, som selv elsker at tage billeder af alt omkring mig og gerne i tæt nærbillede.... 


Tænk at komme på en kunstudstilling og blive inspireret til både at male og tage flere og måske bedre fotos.... 


Billedet lånt fra deres hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone