lørdag den 12. februar 2011

Sækken med flis er væk, jubii

Jo, jeg var da også  i haven i går. Fik smidt mine 800 kg flis omkring bøgehækcirklen (de havde jo lovet frost i dag og det holdt) og bøgehækken mod vejen. Allan fik fjernet de første 200 kg flis fra sækken for et par uger siden, men der var så  meget af det, der var stivfrossen af vand der stille var trillet ned i sækken, uden af vi havde opdaget det.

jeg fik også fjernet metalblomsterpinde med gul dut på (bruges også til støtte til små hegn), som vi har brugt til at vise hvordan indgangene i bøgehækcirklen ville se ud og til støtte at mine blå rosenkålsplanter og de er også fjernet.
Porrerne er også taget op af jorden og kan nu blive spist - og så roder de ikke og irriterer mig over ikke at blive spist....

Det pyntede! og så var jeg flad resten af dagen og så Niels Hausgaard om aftenen, så var jeg også helt brugt;-)

Det mest morsomme er at jeg tror ikke at Allan har opdaget at flissækken er væk!
jeg skal nok tage et billede i morgen, hvordan det nu ser ud;-)

4 kommentarer:

  1. Det var noget af en tørn, du har taget dér. Håber, at han bemærker det !!

    SvarSlet
  2. Godt du fik det klaret inden frosten igen bider sig fast :-)
    Måske skulle du sende din kære mand ud og sprede resten. Så opdager han nok du har ordnet det ;-)

    SvarSlet
  3. Det må have været en rigtig dejlig dag - først at få ting fjernet, som generer dit øje og så afslutte med et godt nordjysk show :-)

    SvarSlet
  4. Kære Mutter, Vivik og Susanne

    Tak for kommentarerne;-)
    Han kom lige et smut hjem og opdagede at der var oprydning og gulvvask, så han kan nok både dufte og se det når han kommer rigtig hjem sent i aften... Niels Hausgaard var bare skøn!

    kh Lone.g

    SvarSlet

Dejligt at du er her og lægger en kommentar;-). Jeg svarer på den hurtigst muligt, men skal lige ind fra haven. Kh Lone